זכור אימייל 
לא זוכר סיסמה? שלח אימייל בלבד הרשמה לעסקים |  הצטרפות לקהילה

עמוד הבית |  צור קשר
סטטוס עליון רוני יגל פלד סליה הדרי מירב בן חפר עליון
 
קהילת הבריאות
הצטרפו לקהילה, והיו חלק מקהילה איכותית, השואפת לחיי בריאות.
תהנו ממגוון פעילויות, טיפולים ומבצעים לחברים בלבד!
חיפוש
לידיעת הציבור
רבים פונים אלינו בשאלה האם מותר להם להפעיל חדר כוש..


הטבע יצר עבורנו את כל המזונות הכי טובים לגוף, ..

החורף בעיצומו וכולנו חוששים להידבק במחלות. מה עושי..

הקנדידה היא פטריה הנמצאת בגוף באופן טבעי אבל כשהיא..

תעלת האוזן, הרווח בין הגבות, העורף והנחיריים מהווי..

באילו פירות יש שאריות הדברה? איפה בארץ נמצאו החריג..

ריצה היא ספורט שמתאים לכל אחד: היא לא מצריכה לימוד..

מחקר ענק שנערך בדנמרק וכלל אלפי נשים וגברים מצא כי..

אם החלטתם להתחיל לרוץ ולהפסיק להיות בטטות כורסה - ..

נעלי הריצה המינימליסטיות, שנראות כמו גרביים עבים ב..
פרסומים אחרונים
טיפולי עיסוי עד הבית מגוון רחב של טיפולים רפואיים ..

מטפלת הוליסטית רב תחומית בכירה.
טיפול לנשים בל..

טיפולים אלטרנטיביים במיגוון רחב של מחלות, כולל ייע..

מומלץ להגיע לטיפולי שיאצו כתחזוקה שוטפת של הגוף על..
הנקראים ביותר
קשריות לימפה (באנגלית: Lymph nodes), הידועות גם כ&..

משקה טבעי בעל אפקט ממריץ במקומות הנכונים....

מערכת העיכול היא מערכת איברים בגוף בעלי חיים אשר מ..

דלקת כיס מרה (באנגלית: Cholecystitis) היא דלקת המת..

מערכת הלימפה (Lymphatic System) היא מערכת נימים, צ..
חזרה לספריםלב בריא - המדריך החדש
כיצד לחזק את הלב ולהבריאו ללא דיאטות מלאכותיות, תרופות מסוכנות ופעילות אירובית חסרת תועלת

הספר שיתווה לכם תוכנית פשוטה, מהנה ומוכחת לירידה במשקל ולחיזוק הלב – בעזרת מזון טבעי וטעים ודקות אחדות בלבד של פעילות גופנית יומית.


ספר זה יחשוף בפניכם את כל האמת מאחורי המיתוסים המודרניים השגויים על תזונה ופעילות גופנית. הספר יתווה בפניכם תוכנית - שהוכחה מדעית וזכתה לתוצאות חיוביות בשטח - שחושפת את הטעויות של הרפואה המודרנית ומציגה את הדרך הנכונה והטבעית לחיזוק הלב והבראתו.

הספר יוכיח לכם שהמפתח לבריאות איתנה של הלב טמון בחזרה אל הטבע, כלומר באימוץ של הרגלי החיים הטבעיים של אבותינו הקדמונים, שהיו ציידים ומלקטים של מזון. לכן, עלינו לעסוק בפעילות גופנית, שמבוססת על אימוני הפוגות בעצימות גבוהה. תזונתנו חייבת להיות עשירה בשומן איכותי, בשר ומוצרי חלב אורגניים, דגים, ירקות ופירות בעלי אינדקס גליקמי נמוך, וענייה ככל האפשר בעמילנים ודגנים. בנוסף, מומלץ ליטול תוספי תזונה, על מנת למלא את החסרים התזונתיים האופייניים לתזונה המודרנית.

· האם אתם מעוניינים לחסוך מעצמכם את הטרחה, אי-הנעימות והטעם הרע של הדיאטות המודרניות האופנתיות?
· האם אתם נוטלים תרופות ללב, שרק גורמות לכם להרגיש חולים ואומללים יותר?
· האם אתם "שורפים" זמן יקר בפעילות גופנית אירובית?
· האם למרות כל מאמציכם אתם עדיין שמנים וחלשים יותר מכפי שרציתם להיות?

אם תשובתכם חיובית, הגיע הזמן לשינוי. ביכולתכם להיפטר מההרגלים המזיקים ומהמיתוסים השגויים, האופייניים לרפואה המערבית המודרנית ולראות, כי הדרך לבריאות טובה לא עוברת דרך מזון דל שומן ופעילות גופנית אירובית.


מחבר הספר
ד"ר אל סירס הוא המייסד והמנהל של מרפאה לרפואה אינטגרטיבית וטיפולי אנטי-אייג`ינג (האטה של תהליכי ההזדקנות) בפלורידה שבארה"ב. ב-16 השנים האחרונות טופלו במרפאתו למעלה מ-15,000 חולים בעזרת התוכנית הטבעית לבריאות הלב. התוכנית סייעה להם לרפא את מחלות הלב שלהם, לבנות לב חזק ובריא יותר, להפחית ממשקלם, לשמור על משקל תקין ולהשתחרר מהתלות בתרופות המרשם.
תגובות
דירוג תוכן
הייה ראשון לדרג
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
תגובות קהילת הבריאות   הצטרפות לקהילת הבריאות
כל הזכויות שמורות לפורטל Healthier.co.il
כל התכנים בפורטל באחריות המפרסמים
מפרסמים המעתיקים תכנים מפורטלים אחרים מתבקשים: לקבל אישור על כך, ליצור קישור לפורטל המקור ולסמן במקום המיועד, שהתוכן הינו מועתק.
תוכן הפורטל הינו בגדר מידע
ואינו בא כתחליף לייעוץ מקצועי